Faq

Is er iets niet duidelijk en hebt u nog vragen? Waarschijnlijk staat uw antwoord bij onze FAQ! Neem anders contact met ons op.


Ik heb gekozen voor handmatig overboeken. Wat nu?

U krijgt twee e-mails: een orderbevestiging met factuur en een e-mail met betalingsinformatie.

De e-mail met betalingsinformatie krijgt u van Sisow. Zij verwerken namens ons de betalingen in onze webshop. Dit doen we om een gegarandeerd veilige betaalomgeving te kunnen bieden en tevens om een snelle afhandeling van uw order mogelijk te maken. Zodra u betaald heeft wordt deze betaling automatisch verwerkt, zodat uw order tijdig ingepakt kan worden.

Als u voor bankoverschrijving gekozen heeft maakt u dus het orderbedrag over naar hun rekening, volgens de informatie die u in de e-mail krijgt. Zodra het op hun rekening bijgeschreven is wordt dit in onze webshop verwerkt.

Mocht u alsnog met iDeal willen betalen dan kan dat ook. In dezelfde e-mail treft u een link waarmee u via iDeal kunt betalen.

Ik wil mijn bestelling afhalen, waar doe ik dat?

Onze bestellingen worden verstuurd door De Boemerang in Utrecht. Hun adres is:

Kopieerservice De Boemerang
Ivor Novellostraat 5
3543 EE Utrecht

U kunt hier terecht van maandag t/m vrijdag van 09.00-16.00h. In het weekend is De Boemerang gesloten. Twijfelt u of u nog terecht kunt? U kunt de Boemerang bellen op 030 670 49 65 met vragen over afhaaltijden. Heeft u vragen over de bestelling in het algemeen, dan belt u naar Remco Addink, 06 8363 5060.

Kopieerservice de Boemerang is onderdeel van Reinaerde, zorgorganisatie in de regio Utrecht die zich richt op kinderen, jeugd en volwassenen. Reinaerde geeft, in overleg met de cliënt en zijn vertegenwoordigers, ondersteuning en zorg op maat bij werk, dagbesteding en wonen. Daarbij biedt Reinaerde specialistische ondersteuning en scholing. Reinaerde is één van de grotere zorgaanbieders in de regio.

reinaerde logo

Bezorgen jullie ook pakjes aan postbusnummers of antwoordnummers?

Pakjes geadresseerd aan postbusnummers of antwoordnummers kunnen niet door DHL bezorgd worden. We kunnen onze producten daarom niet naar deze adressen verzenden.

Wat gebeurt er als het pakje niet kan worden afgeleverd?

Als de geadresseerde niet thuis is op het moment van aflevering en DHL kan het pakje ook niet bij de buren afgeven, dan laten ze een bericht achter en proberen ze het later opnieuw (maximaal 3 keer). Kan DHL het pakje na 4 afleverpogingen definitief niet afleveren of wordt het pakje geweigerd, dan wordt het pakje terug gezonden naar VerdraaidGoed.

Indien u het pakje opnieuw wilt laten versturen dan kunt u dit bij ons aangeven. Wij vragen u dan wel opnieuw verzendkosten te betalen. Indien u besluit af te zien van uw bestelling dan krijgt u van ons het orderbedrag minus de verzendkosten retour.

Ik heb vragen over een product, hoe kan ik die het beste stellen?

Als u vragen heeft over een bepaald product of over de levering ervan, dan kunt u een email sturen naar winkel@verdraaidgoed.nl. Uw vraag wordt dan zo snel mogelijk door ons beantwoord.

Wat is de levertijd van de VerdraaidGoed producten?

De levertijd hangt af van de vervoerder die u kiest.

Indien u kiest voor PostNL dan is de levertijd 1-2 werkdagen.
Indien u kiest voor DHL is de levertijd 4-5 werkdagen.

Omdat wij voor de verzending werken met een dagbestedingscentrum kunnen wij geen scherpe eindtijd hanteren waarop geldt "voor xx uur besteld, binnen xx dagen geleverd geleverd". Wel kunnen we u een richtlijn geven: we streven er naar om bestellingen die voor 13h geplaatst worden nog dezelfde dag te verwerken. Via PostNL ontvangt u de bestelling dan vaak de volgende dag. Via DHL duurt het meestal 3 werkdagen, geteld vanaf de volgende dag (de besteldag telt dan niet mee, zaterdag telt wel als werkdag, maandag niet).

Bestellingen geplaatst op vrijdag na 13h en in het weekend worden op maandag verwerkt en verstuurd.

Heeft uw bestelling haast? Bij uitzondering kunnen wij proberen een bestelling te verwerken als u deze voor 15.30 in de webshop geplaatst en via iDeal betaald heeft (met PostNL verzending). Neem voor het plaatsen van de bestelling even telefonisch contact op met De Boemerang (zij doen onze verzending) om te vragen of ze een uitzondering kunnen maken: 030 670 49 65. Wij vragen u hiervan alleen gebruik te maken indien u de bestelling echt de volgende dag nodig heeft.

Wat gebeurt er met de levertijd als ik kies voor handmatige overschrijving?

Zodra het geld op onze rekening is bijgeschreven maken wij de bestelling voor u in orde. Vanaf het moment van bijschrijving op onze rekening geldt de standaard levertijd, zoals beschreven onder "wat is de levertijd van mijn bestelling".

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

VerdraaidGoed hanteert 2 verschillende verzendtarieven:

Pakketten: - €5,95:
Pakketten die niet door de brievenbus passen versturen we via PostNL. We streven er naar om bestellingen geplaatst op werkdagen voor 14h nog diezelfde dag te versturen. Meestal heeft u de bestelling dan de volgende dag in huis.

Brievenbus: - €3,95:
Een dienstblaadje of enkele spoorblokken passen door de brievenbus en kunnen we dus goedkoper voor u versturen!

Wanneer u voor meer dan €39 aan producten bestelt kunnen we de verzending gratis aanbieden.

Ik wil mijn EcoKadobon gebruiken. Hoe doe ik dat?

1. De kadoboncode werkt niet, wat nu?
Let op: de EcoKadobon is géén kortingscode! Het is een betaalmiddel. Je gebruikt de kadoboncode dus niet in het kortingscode veld van onze webwinkel, maar je kiest tijdens het afrekenen voor de optie: 'Betalen met Kadobon Online/EcoKadobon'. Vervolgens geeft u uw 12-cijferige cadeauboncode in. Je kunt de EcoKadobon wel als kortingsbon beschouwen, omdat er heel makkelijk via iDeal is bij te betalen wanneer je iets duurders wilt bestellen dan de bonwaarde.

2. Hoe kan ik een EcoKadobon inwisselen?
Bij webwinkels ga je nadat je het gewenste product hebt gekozen naar de online kassa en kies je als betaalmethode 'kadobon-online' (of kies in sommige gevallen voor 'Ecokadobon' indien beschikbaar). Vervolgens geef je je kadoboncode in. Zie onderstaande instructies.

- Klik na invoer van je de 12-cijferige cadeauboncode op de knop “Kadobon toevoegen”. Je kunt nog een kadoboncode toevoegen of het resterende bedrag bijbetalen via iDeal.

Stap2a

- Klik op de knop “Bestelling afronden”.

Stap3a

- De webwinkel verwerkt nu je gegevens en stuurt je het artikel toe.

Stap2a

3. Ik heb een vraag over mijn bestelling, met wie neem ik contact op?
Wanneer je een bestelling hebt gedaan en daarbij de EcoKadobon hebt gebruikt, neem je bij vragen over je bestelling altijd contact op met VerdraaidGoed.

4. Wat houdt de kadoboncode in?
Dit is een 12-cijferige code die maar eenmaal wordt verstrekt. Deze code bevat tevens de waarde en de geldigheidsduur van de kadobon. Bewaar deze code dus zorgvuldig.

5. Kan ik met meerdere kadobonnen tegelijkertijd inwisselen?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt meerdere kadoboncodes tegelijkertijd invoeren. Voeg bij het afrekenen meerdere kadobonnen toe via de knop 'Kadobon Toevoegen'.

6. Moet ik de kadobon in één keer besteden?
Nee, de EcoKadobon kan in delen worden besteed. Het restantbedrag blijft actief met dezelfde kadoboncode, net als bij een cadeaukaart. Het minimum restantbedrag is 1 euro en de geldigheidsduur blijft onveranderd.

7. Hoe weet ik hoeveel tegoed er nog op de kadoboncode staat?
In de oorspronkelijke e-mail die je hebt ontvangen van ecokadobon.nl staat een link. Als je deze link aanklikt krijgt je je kadobon in een .pdf bestand te zien. Linksboven zal dan het saldo verschijnen hoeveel tegoed er nog op de kadobon staat.

8. Mag een product duurder zijn dan de waarde van de kadobon?
Ja, dat kan. De waarde van de kadobon-online wordt in mindering gebracht op de prijs van het product. Het resterende bedrag kunt je middels internetbankieren (iDEAL) zelf bijbetalen.

9. Mijn kadoboncode wordt niet geaccepteerd.
Waarschijnlijk heb je de code gebruikt in het kortingscodeveld van de webwinkel en dat is niet juist. Bij de kassa kies je voor de betaalmethode "kadobon-online" (of 'ecokadobon' indien beschikbaar) waar je vervolgens de kadoboncode kunt invullen. Het kan ook zijn dat de kadoboncode reeds is ingewisseld of dat de geldigheidsduur is verstreken.


Wegens Koningsdag worden er op donderdag 27 april geen bestellingen verwerkt en verzonden.
Bestellingen nemen wij de volgende dag, vrijdag 28 april, weer in behandeling.